Впровадження digital game-based learning методів для розвитку професійних навичок у здобувачів освіти

DOI: 10.31673/2518-7678.2023.021616

  • Целованський Т. Р. (Tselovanskyi T. R.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ

Анотація

У даній статті розглянуто впровадження ігрофікації навчального процесу, як метод покращення опанування професійних навичок серед студентів, шляхом інтеграції ігр та сервісів в навчальний процес, автоматизації таким чином процесу перевірки завдань та покращення залучення й мотивованості студентів. В статті також розглянуто варіанти ігр та сервісів що можна використовувати в навчанні, їх основні переваги та недоліки, та особливості їх інтеграції. Також було розглянуто основні перваги використання Digital Game-Based Learning (DGBL) методів для досягнення педагогічних цілей при навчанні нового покоління студентів що складно сприймають консервативні методи викладання

Ключові слова: DGBL, ігрофікація в комп’ютерних науках, оптимізація навчального процесу, освіта, здобувач вищої освіти, науково-педагогічний працівник, оцінювання, інформаційні технології, опанування практичних навичок, інтеграція ігр в навчальний процес

Список використаної літератури:
1. Tri-Lua. Using Gamification as Support Learning Programming Language [Електронний ресурс] // ResearchGate. – 2023. – Режим доступу до ресурсу: https://www.researchgate.net/publication/354342932_Tri-Lua_Using_Gamification_as_Support_Learning_Programming_Language
2. A Systematic Mapping of Negative Effects of Gamification in Education/Learning Systems [Електронний ресурс] // IEEE Xplore. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://ieeexplore.ieee.org/document/9582596
3. A Systematic Mapping of Negative Effects of Gamification in Education/Learning Systems [Електронний ресурс] // IEEE Xplore. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://ieeexplore.ieee.org/document/9582596
4. A Systematic Mapping of Negative Effects of Gamification in Education/Learning Systems [Електронний ресурс] // IEEE Xplore. – 2021. – Режим доступу до ресурсу: https://ieeexplore.ieee.org/document/9582596

Номер
Розділ
Статті