Аналіз інформаційних систем обліку активності здобувачів вищої освіти

DOI: 10.31673/2518-7678.2023.021111

  • Шикула О. М. (Shykula О. M.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ
  • Фесенко М. А. (Fesenko М. A.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ
  • Гаманюк І. М. (Gamanyuk I. M.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ
  • Іваниця Є. І. (Ivanytsya Ye. I.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ

Анотація

У даній статті розглянуто різні аспекти систем обліку активності здобувачів вищої освіти, висвітлено функціональні можливості та проблемні питання, що виникають при їх впровадженні. Аналізуються різноманітні модулі, що спрямовані на полегшення взаємодії між здобувачами вищої освіти та науково-педагогічним працівниками. Автори визначають завдання дослідження, спрямовані на створення уніфікованої моделі, яка має враховувати всі аспекти активності здобувачів вищої освіти та забезпечити оптимізований процес управління навчанням.

Ключові слова: Система обліку активності здобувачів вищої освіти, уніфікована модель, освіта, здобувач вищої освіти, науково-педагогічний працівник, оцінювання, інформаційні технології.

Список використаної літератури:
1. Kats Y. Learning Management System Technologies and Software Solutions for Online Teaching: Tools and Applications: Tools and Applications / Yefim Kats. – Нью-Йорк: IGI Global, 2010. – 486 с.
2. Konstantina O. Perceived Usability Evaluation of Learning Management Systems: Empirical Evaluation of the System Usability Scale [Електронний ресурс] / O. Konstantina, T. Nikolaos, C. Katsanos // International Journal of Advanced Computer Science. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: https://www.researchgate.net/profile/Nikolaos_Tselios/publication/268388033_Perceived_Usability_Evaluation_of_Learning_Management_Systems_Empirical_Evaluation_of_the_System_Usability_Scale/links/546a0daa0cf2397f78300f9b.
3. Weaver D. Academic and student use of a learning management system: Implications for quality [Електронний ресурс] / Weaver D., Spratt C., Nair C. S. // Australasian Journal of Educational Technology. – 2008. – Режим доступу до ресурсу: https://ajet.org.au/index.php/AJET/article/view/1228.
4. Moodle Documentation 4.3 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.moodle.org/403/en/Main_page.
5. Anthology Blackboard Learn [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.anthology.com/products/teaching-and-learning/learning-effectiveness/blackboard-learn
6. Canvas Student [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://canvasstudent.net/.
7. Edmodo [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.edmodo.com/.
8. Google Classroom Educators guide [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://edu.google.com/for-educators/product-guides/classroom/?modal_active=none.

Номер
Розділ
Статті