Використання інформаційно-комунікаційних технологій для формування логічного мислення при викладанні фізико-математичних дисциплін
Анотація
В статті обговорюється те, що проблема розвитку логічного мислення студентів посідає особливе місце у теорії і практиці педагогіки, оскільки в світі, що постійно змінюється, логічне, критичне мислення особистості стає основою його сприйняття, розуміння та осягнення точних наук. Адже, значні можливості в процесі розвитку логічного мислення, уміння користуватися методами індукції, дедукції, аналізу, синтезу, узагальнення відіграє значну роль не лише у вивчені фізико-математичних дисциплін але й в подальшій реалізації набутих знань на практиці та використання їх для вирішення нових завдань наукового прогресу.
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, розвиток розумової активності, логічне мислення.
Номер
Розділ
Статті