Тенденції використання соціальних мереж підприємства

DOI: 10.31673/2415-8089.2020.025969

  • Філіна О. В. (Filina O. V.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

У статті розглянуто основні сучасні тенденції використання соціальних мереж підприємствами в світі загалом та в Україні зокрема: контент-маркетинг, відеомаркетинг, маркетинг впливу (інфлюенсери та мікроінфлюенсери), адвокація бренду; е-mail маркетинг; соціальна комерція; використання лід-магнітів; особиста переписка брендів з користувачами (месенджінг); чат-боти; доповнена реальність та гейміфікація. Проаналізовано особливості кожного з наведених трендових інструментів маркетингу в соціальних медіа та обґрунтовано доцільність їх використання українськими підприємствами для підвищення ефективності взаємодії з цільовою аудиторією в просторі соціальних мереж. В сучасному світі стрімкого розвитку комунікаційних технологій підприємствам вже не тільки не можна не враховувати суттєвий вплив соціальних мереж на поведінку споживача, а для забезпечення сталості бізнесу їм необхідно також вивчати та враховувати основні тенденції SMM, постійно корегуючи комунікаційну стратегію з врахуванням цих тенденцій.

Ключові слова: соціальні медіа, SMM, інструменти онлайн комунікацій, соціальні мережі, інтернет-маркетинг.

Список використаної літератури
1. Виноградова О.В., Дрокіна Н.І., Дарчук В.Г., Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2020. № 1(31). С. 11-20.
2. Семенюк С.Б., Фалович В.А. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств. Маркетинг і цифрові технології. 2020. №4 (1). С. 61-72.
3. Аудиторія соцмереж вперше перевищила половину населення Землі. URL: https://uanews.liga.net/society/news/auditoriya-sotsmerej-vpershe-perevischila-polovinu-naselennya-zemli
4. Біловодська О.А., Кулік Д.І. Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливу. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 107-108.
5. Двуліт З.П., Наумчук С.І. Контент-маркетинг як інструмент успішного функціонування вітчизняних компаній. Економiка та держава. 2018. № 10. С. 10-13.
6. Герасимчук Т.А. Управління маркетингом підприємств торгівлі в соціальних мережах. Тези до збірника конференції «Реклама: інтеграція теорії та практики». 2017. С. 22-24.
7. Савицька Н.Л. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Marketing and Digital Technologies. 2017. №1. С. 20-33.
8. Кифяк О.В., Урда В.Д. Маркетинг у cоціальних медіа (SMM) як інструмент просування товарів та послуг. Інтернаука. 2017. № 14 (36). С. 123-130.
9. Яблоко М. Email-маркетинг и соцсети: как объединить и найти новых подписчиков. URL: https://www.likeni.ru/analytics/email-marketing-i-sotsseti-kak-obedinit-i-nayti-novykhpodpischikov/
10. Вовк О. Відео як маркетинговий інструмент або навіщо компанії знімати відеоконтент. URL: https://nachasi.com/2020/06/02/video-marketing/
11. Процишин Ю.Т. Ефективність використання e-mail маркетингу. ΛΌГOΣ. Мистецтво наукової думки. 2019. №5. С. 13-15.
12. Біловодська О., Лагута К.О. Чат-бот як інструмент маркетингових комунікацій. URL: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15510
13. Белоус Е. Как чат боты создают ценность для вашего бизнеса. URL: http://www.marketing.spb.ru/lib-comm/dm/bot.htm

Номер
Розділ
Статті