Інноваційна стратегія підвищення конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств

DOI: 10.31673/2415-8089.2020.025359

  • Ху Сунцзе (Hu Sunze) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

У статті уточнено економічну сутність інновацій та конкурентоспроможності. Виявлено існуючі ризики інноваційної діяльності телекомунікаційних підприємств та конкурентоспроможності. Обґрунтовано пріоритетні напрями формування інноваційної стратегії підвищення конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств.

Ключові слова: телекомунікаційні підприємства, інновації, інноваційна діяльність, конкурентоспроможність, ризик, конкурентні переваги.

Список використаної літератури
1. Гудзь О.Є. Інноваційні моделі управління підприємств на основі інформаційнокомунікаційних технологій. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2018 . № 1 (23). С. 4-11.
2. Зеліско І. М., Сосновська О. О. Аналіз впливу глобальних ризиків сучасності на функціонування вітчизняних підприємств зв’язку. Бізнес Інформ : науковий журнал. Харків: Інжек. 2018. № 12. С. 232–238.
3. Інновації або смерть: як бізнесу вижити на тонучому кораблі «Україна». URL: http://www.epravda.com.ua/publications/2017/08/16/628080/
4. Маршалл А. Принципы экономической науки . Москва: Прогресс. 1993. Т. 1. 415 с.
5. Портер М. Международная конкуренция: конкурентные преимущества стран; пер. с англ. Москва: Международные отношения. 2008. 896 с.
6. Шумпетер Й. А. Теория экономического развития. / Пер. с англ. Москва: Прогресс. 1982. 354 с.
7. Paramasivan C. Financial Management. New Delhi : DELHI. 2009. 264 p.
8. Technology and Communications Industry Report URL: http://www.aon.com.

Номер
Розділ
Статті