Інструменти цифрового маркетингу: теоретичний аспект

DOI: 10.31673/2415-8089.2020.024349

  • Недопалко Н. М. (Nedopalko N. M.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

У статті виявлено загальні особливості інструментів цифрового маркетингу в порівнянні з традиційними медіа. Представлено набір сучасних інструментів цифрового маркетингу, що дає можливість використовувати їх вибірково з досить вузькими сегментами аудиторії, при необхідності, підвищувати точність сегментації до однієї людини, тобто здійснювати персональну комунікацію зі споживачами. Запропоновано перелік ключових стратегій компанії у процесі використання інструментів цифрового маркетингу, які сприяють зміцненню відносин з клієнтами. Доведено, що людський капітал і використання цифрових інструментів менеджерами компаній активно впливають на розширення меж цифрового маркетингу і, в кінцевому рахунку, на підвищення прибутків компанії.

Ключові слова: цифровий маркетинг, інструмент, реклама, товар, покупець, компанія.

Список використаної літератури
1. Данько Т.П., Скоробогатых И.И. Количественные методы анализа в маркетинге: монография. Санкт-Петербург: Питер, 2005. 384 с.
2. Голик В. С. Эффективность интернет-маркетинга в бизнесе. Москва: Дикта, 2008. 261с.
3. Вирн Ф. Интернет-маркетинг. Полный сборник практических инструментов. Москва: Эксмо, 2010. 224с.
4. Плотников А.В. Анализ геозависимых запросов в поисковой системе Яндекс для привлечения абитуриентов в вузы. Практический маркетинг. 2016. № 1 (239). С. 12-16.
5. Ольшевський Д. Сучасні інструменти інтернет-маркетингу від Google. Наука та інновації. 2018. №188. С. 53-56.
6. Лихачова Е.А. Методи відстеження офлайн-конверсій, залучених за допомогою контекстної реклами на web-сайт. Стратегії бізнесу. 2013. №2 (2). С. 134-135.
7. Лободенко Л.К., Окольнішнікова І.Ю. Теоретичні підходи до визначення сутності та класифікації рекламних послуг. Вісник. Економіка та менеджмент. 2011. №21 (238). С. 123-130.
8. Юлдашева О. У., Окольнішнікова І.Ю. Персоналізація маркетингових комунікацій - орієнтир адаптації маркетінг-мікса до вимог споживачів в умовах інформатизації суспільства. Маркетингові комунікації. 2012. № 4. С. 204-214.
9. Вертайм К., Фенвик. Я. Цифровой маркетинг. Как увеличить продажи с помощью социальных сетей, блогов, вики- ресурсов, мобильных телефонов и других современных технологий. Москва: Альпина Паблишер, 2010. 384 с.

Номер
Розділ
Статті