Управління маркетинговою діяльністю підприємства

DOI: 10.31673/2415-8089.2019.031317

  • Лазоренко Л. В. (Lazorenko L. V.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

У статті розкрито особливості управління маркетингом підприємства. Визначено основні задання та принципи управління маркетинговою діяльністю. У системі маркетингу інформованість підприємства має важливе значення, оскільки будь-яка маркетингова діяльність базується на знанні конкретної ситуації, що склалася на ринку. Організація маркетингової діяльності повинна спиратися на інформаційну систему. Наведена схема планування маркетингової діяльності підприємства. Визначено основні підходи, за якими підприємства проводять свою маркетингову діяльність.

Ключові слова: маркетингова діяльність, управління, планування, інформація, інформаційна система.

Список використаної літератури
1. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика. Київ: КНЕУ, 1997. 156 с.
2. Черненко О.В. Маркетингова інформація в управлінні підприємством. Економічний вісник НТУУ «КПІ». 2017. №1. С. 369-374.
3. Куденко Н.В. Стратегический маркетинг. Київ: Вища освіта, 1998. 512 с.
4. Дідківська К.В. Актуалізація ролі соціально-етичного маркетингу в сучасних умовах господарювання. Актуальні проблеми економіки. 2009. № 9. С. 102-107.

Номер
Розділ
Статті