ПРОФІЛЬ МЕХАНІЗМУ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ

  • Старинець О. Г.

Анотація

У статті розглянуто теоретичні, методологічні й практичні аспекти формування та функціонування механізму антикризового управління підприємств, виявлено проблеми та окреслено профіль механізму антикризового управління телекомунікаційних підприємств, на основі врахування причинно-наслідкових зв’язків між окремими його складовими та інтересів зацікавлених сторін, виявлення прихованих ресурсів, формування більш гнучкої та чутливої організаційної структури, здатної своєчасно реагувати на зміни і виклики і дієво та своєчасно досягати визначених цілей.

Ключові слова: антикризове управління, телекомунікаційні підприємства, механізм антикризового управління, профіль механізму.

Номер
Розділ
Статті