Управління захистом кінцевих точок корпоративної інформаційної системи на платформі HCL Bigfix

DOI: 10.31673/2409-7292.2021.044450

  • Лісовий Д. М. (Lisovyy D. M.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Драгунцов Р. І. (Draguntsov R. I.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

В роботі зроблено аналіз проблеми забезпечення кібербезпеки корпоративної інформаційної системи та визначено мета та завдання управління захистом кінцевих точок корпоративної інформаційної системи. Проведено аналіз існуючих технологій управління захистом кінцевих точок корпоративної інформаційної системи. Досліджено методи та засоби управління захистом кінцевих точок на прикладі HCL BigFix. Визначено призначення, основні функції та склад платформи HCL BigFix. На основі досліджень проведених в роботі розроблено варіант технології управління захистом кінцевих точок корпоративної інформаційної системи та рекомендації щодо застосування технології управління їх захистом на підприємстві.

Ключові слова: корпоративна інформаційна система, кібербезпека, захист кінцевих точок.

Перелік посилань
1. Misty Blowers. Evolution of Cyber Technologies and Operations to 2035. Advances in Information Security. Springer International Publishing Switzerland 2015. – 201 р.
2. Lee Neely. Endpoint Protection and Response: A SANS Survey. June 2018 [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.sans.org/reading-room/whitepapers/analyst/endpoint-protection-response-survey-38460.
3. HCL Software. Product Documentation. BigFix [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://help.hcltechsw.com/bigfix/10.0/platform/Platform/Getting_Started/c_ibm_endpoint_manager_getting_started.html.
4. HCL Software. BigFix. A sample console operator's workflow [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://help.hcltechsw.com/bigfix/10.0/platform/Platform/Console/c_operating_basics.html.

Номер
Розділ
Статті