КОГНІТИВНА МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЮ БЕЗПЕКОЮ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

О. О. Ільїн, С. О. Сєрих

Анотація


З метою синтезу моделі управління інформаційною безпекою вищого навчального закладу проведено аналіз уразливості інформаційних ресурсів навчальних закладів в Україні. Для вирішення проблеми управління ризиками інформаційної безпеки пропонується використовувати математичний апарат нечіткої логіки. Розглянути можливі загрози, причини їх виникнення, напрямки вдосконалення управління інформаційними ризиками навчальних закладів на основі розробки нечітких когнітивних карт. Проведено синтез моделі, адекватної впливу потенційним загрозам захищеності інформаційного ресурсу, оцінки їх наслідків при наявності неповної вхідної інформації. Отримані вирази, що складають математичну модель інформаційної безпеки вищого навчального закладу.  

Ключові слова: інформаційна, безпека, когнітивна, модель, загрози, управління, ризиками.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.