Модель єдиного інформаційного простору управління навчальним процесом

  • Сторчак, К. П.
  • Вишнівський, В. В.
  • Гніденко, М. П.
  • Ільїн, О. О.
  • Гайдур, Г. І.

Анотація

Описано спосіб ієрархічного структурування інформаційного простору навчального процесу з використанням CALS-технологій. Показано, що для підвищення ефективності інформаційної підтримки завдань управління навчальним процесом на різних рівнях ієрархії необхідно структурувати єдиний інформаційний простір відповідно до стадій його життєвого циклу.

Ключові слова: єдиний інформаційний простір; життєвий цикл інформаційного об'єкта; навчальний процес; CALS (Continuous Acquisition and Life-Cycle Support).

Опубліковано
2017-04-01
Номер
Розділ
Статті